10:44 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش ۷۰۲ درصدی سوود انباشته "زماهان"

1400/05/20 15:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

افزایش ۷۰۲ درصدی سوود انباشته "زماهان"

بیشترین فروش مربوط به فروش جوجه یک‌روزه گوشتی با مبلغ ٨٨ میلیارد و ٢۵٣ میلیون تومان با نرخ فروش ۵ هزار و ٣۵٧ تومان بوده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود از فروش محصولات را طی این دوره ١١۴ میلیارد و ۴١ میلیون تومان اعلام کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۴ میلیارد و ٩۴١ میلیون تومان (۹۳ درصد) افزایش داشته است.


از این میزان فروش در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه سال جاری، بیشترین فروش مربوط به فروش جوجه یک‌روزه گوشتی با مبلغ ٨٨ میلیارد و ٢۵٣ میلیون تومان با نرخ فروش ۵ هزار و ٣۵٧ تومان بوده، سود ناخالص مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در این دوره، ۵١ میلیارد و ۴٢٣ میلیون تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴٩ میلیارد و ٧٧٨ میلیون تومان (۳.۲۲۴ درصد) رشد داشته است.


هزینه‌های مالی مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ٣١ خرداد سال ١۴٠٠، ٣ میلیارد و ۶٧٢ میلیون تومان به ثبت رسیده و شاهد افزایش ۱۲۳ درصدی بوده، سود خالص مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان طی دوره ۶ ماهه منتهی به ٣١ خرداد سال ١۴٠٠ مبلغ ۴١ میلیارد و ٢٨ میلیون تومان، ولی در دوره مشابه سال ١٣٩٩ زیان خالص ٣ میلیارد و ٩۵۵ میلیون تومانی بوده است.


مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در دوره ۶ ماهه سال ١۴٠٠، سود انباشته ۴۶ میلیارد و ٨٧٠ میلیون تومانی را از خود بر جای گذاشته که رشد ۷۰۲ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.


تسهیلات مالی دوره ۶ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری، ٣٨ میلیارد و ۶۶٨ میلیون تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد رشد را تجربه کرده،